www.reconnet.pl Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Sposób na szybkie "rozchodzenie" skórzanych butów
Autor Wiadomość
NumLock 
vel Numeryczny

Wysłany: 2013-12-10, 22:03   Sposób na szybkie "rozchodzenie" skórzanych butów

Kupiłem niedawno skórzane buty trekkingowe, które po pierwszych dwóch kilometrach strasznie obtarły mi pięty (oba buty obie pięty). Czy znacie jakiś skuteczny sposób na uformowanie zapiętka butów?
Może to wina złego rozmiaru? Może wystarczy dołożyć wkładkę/skarpety/etc.?

soohy 

Wysłany: 2013-12-10, 22:38   

Nie znam się, ale jest motyw z moczeniem butów w wodzie, a następnie chodzenie w nich do czasu aż wyschną na stopach. Pewnie przy skórzanych butach nie jest to dobry pomysł, nie wiem, niech wypowiedzą się inni.

SmileOn 
the violinist

Wysłany: 2013-12-11, 09:30   

O ile skóra nie jest licowana to możesz spróbować WD40, zmiękczy skórę na dużo dłużej niż woda i nie pozostawi efektu wyschniętej, twardej i uformowanej jak na pochewkę.
Bo zawsze się dochodzi
Gdzie indziej, niż się chciało."

tre33 
pseudonim Loretta

Wysłany: 2013-12-11, 12:37   

A obtarcia są na pęcince czy z obu stron pięty? Bo jak to pierwsze, to buty mogłeś wybrać za krótkie (albo teraz za mocno wiążesz) i stopa przesuwa się do tyłu. Druga opcja to buty za wąskie w piętach, ale powinny szybko się rozchodzić.

U mnie z powodzeniem stosowano (ja jednak nigdy nie miałem z tym problemów) krem Nivea wcierany w tą część buta. Wygładza go i rozluźnia, no i zapiętek nie kruszy się i nie pęka. Naturalnie jeśli zapiętek skórzany.

Zirkau 

Wysłany: 2013-12-11, 12:59   Re: Sposób na szybkie "rozchodzenie" skórzanych bu

NumLock napisał/a:
Kupiłem niedawno skórzane buty trekkingowe, które po pierwszych dwóch kilometrach strasznie obtarły mi pięty (oba buty obie pięty).