Wybór scyzoryka. Pomożecie?

zanim spytasz co na początek wpisz w google: mora lub frosts ;-)

Moderatorzy: Morg, GawroN, thrackan, Abscessus Perianalis, Valdi, Dąb, puchalsw

Awatar użytkownika
maxter
Posty: 145
Rejestracja: 11 maja 2009, 10:26
Lokalizacja: Ostróda
Płeć:

Wybór scyzoryka. Pomożecie?

Post autor: maxter »

Witam.

Dopiero rozpoczynam swoją przygodę z survivalem. Przymierzam się do zakupienia noża i małego scyzoryka. Po przeczytaniu wielu wątków znajdujących się na tym i innych forach zdecydowałem się na Morę 2000.

Teraz myślę, że warto by było mieć jakiś mały scyzoryk, który mógłbym nosić w kieszeni podczas różnych wyjazdów/wędrówek. Niestety fundusze mam mocno okrojone, więc szukam czegoś taniego i sprawdzonego. W temacie nożownictwa jestem kompletnie zielony.

Zastanawiałem się nad tymi scyzorykami:
1. http://victorinox.sklep.pl/produkt/974, ... -hand.html
2. http://www.e-horyzont.pl/markartur_12m/ ... 9479t.html
3. http://www.specshop.pl/product_info.php ... ts_id=2686
4. http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=229

Moje wymagania co do takiego scyzoryka/foldera to niska waga, duża wytrzymałość (jak na swoją cenę oczywiście), blokada ostrza, możliwość otwierania jedna ręką, no i CENA. Jak najtaniej ma być, ale też żeby nie był to nóż na jeden wyjazd.

Z góry dziękuję za odpowiedzi ;-)
Awatar użytkownika
slaq
Posty: 675
Rejestracja: 20 wrz 2007, 08:39
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

Post autor: slaq »

Ja ci mogę polecić ten oto scyzoryk:

http://www.allegro.pl/item626871189_scy ... swehr.html
Kupiłem go za 17 zł właśnie na allegro. Produkowany przez Victorinox (bynajmniej mój się trafił :mrgreen: ) używany lekki mały, piłka ostra bardzo. Teraz to mój głownie używany nożyk. Pozdro.
Awatar użytkownika
maxter
Posty: 145
Rejestracja: 11 maja 2009, 10:26
Lokalizacja: Ostróda
Płeć:

Post autor: maxter »