Śpiwór demobil - opłacalny?

Moderatorzy: Morg, GawroN, thrackan, Abscessus Perianalis, Valdi, Dąb, puchalsw

kondzixd
Posty: 9
Rejestracja: 05 lut 2017, 17:23
Lokalizacja: Olsztyn

Śpiwór demobil - opłacalny?

Post autor: kondzixd »

Witam.
Jestem początkującym survivalowcem i powoli kompletuje ekwipunek.
Chciałbym zapytać o opinie na temat śpiworów z demobilu np: http://armyworld.pl/product-pol-579-Spi ... mobil.html
-jak wygląda sprawa z ich termiką? Czy ich okres użytkowania pogorszył mocno ich właściwości termiczne?
-jak długo taki śpiwór jeszcze wytrzyma?
Interesuje mnie ten śpiwór, ponieważ na jesień byłbym zainteresowany zakupem wersji zimowej tego śpiwora: http://armyworld.pl/product-pol-6326-Sp ... n-BDB.html
W razie dużych mrozów można jeden wsadzić w drugi i mamy bardzo ciepłe połączenie :-)

Czy taki zakup jest opłacalny? I jak długo można jeszcze taki sprzęt użytkować?
Awatar użytkownika
Młody
Posty: 893
Rejestracja: 01 sty 2009, 19:19
Lokalizacja: Tychy
Gadu Gadu: 9281692
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Młody »

Śpiwory z demobilu mają 2 zasadnicze wady - wagę i objętość. Miałem Ten zimowy parę lat temu i szybko się go pozbyłem właśnie z powodu wagi. Fakt są pancerne i dobrze utrzymują termikę, ale tak jak piszę, swoje ważą i trzeba to nosić.

Jak będziesz szanował to jeszcze parę ładnych lat "pociągnie". Jak ktoś ma ograniczony budżet i zdrowe plecy to jest to dobry wybór.
Forum to nie agencja towarzyska-NIE DOGODZIMY KAŻDEMU !

Życie należy przeżyć tak, aby gołębie przelatujące nad Twoim grobem zesrały się z wrażenia.
https://www.fasttrans.com.pl/
Awatar użytkownika
soohy
Posty: 1088
Rejestracja: 26 lip 2010, 22:44
Lokalizacja: Małopolskie, Brzesko
Płeć:
Kontakt:

Post autor: soohy »

Nie lepiej dołożyć trochę i kupić śpiwór puchowy, który na pewno jest lżejszy, mniejszy i ma dłuższą żywotność? Przemyśl sprawę, bo warto.
kondzixd
Posty: 9
Rejestracja: 05 lut 2017, 17:23
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: kondzixd »