Witajcie

Nowy użytkownik? Przywitaj się i napisz coś o sobie. OK, wyżeracze też mogą się tu pochwalić dokonaniami ;-)

Moderatorzy: Morg, GawroN, thrackan, Abscessus Perianalis, Valdi, Dąb, puchalsw

Jadzia
Posty: 0
Rejestracja: 13 lis 2014, 08:30
Lokalizacja: gdańsk
Płeć:

Witajcie

Post autor: Jadzia »

Witajcie!

Jestem studentką gdańskiej ASP na kierunku wzornictwo przemyslowe (inaczej projektowanie). W tym semestrze moim tematem projektowym jest sztuka przetrwania, i właśnie dlatego zalogowałam się na Waszym forum. Potrzebuje pomocy. Chodzi o to, żebym zaprojektowała coś wspólnie z grupą, dla której projektuje- czyli Wami.
Efektem mojej współpracy z Wami może być zarówno nowy przedmiot, jak i ulepszona wersja czegoś co już istnieje. Dopiero startuję, i najważniejsze jest poznanie Waszej społeczności. Było by super, gdybyście zechcieli mi pomoc, odpowiedzieć na kilka pytań związanych z
przetrwaniem w lesie, motywami, które sprawiły, ze decydujecie się na takie działania itp.


Poniżej wrzucam pytania. Każda forma odpowiedzi będzie akceptowana i doceniona:) Jeśli nie chcecie odpowiadać na forum, chętnie przyjmę maila ( mój adres popiel.jadwiga@gmail.com)

Oto pytania:

1. Od czego i kiedy zaczęła się Twoja przygoda z bushcraftem?
2. Czym jest dla Ciebie bushcraft?
(Czy na początku był dla Ciebie czymś innym niż jest teraz?)
3. Jak często oddajesz się tej aktywności? ( częstotliwość, pory roku, czas trwania "wypadów")
4. W jakie tereny się udajesz?
5. Czy podczas wyprawy masz towarzystwo czy jesteś sam?
6. Co jest najważniejsze w terenie? ( sprzęt, nastawienie, siła, kreatywność )
7. Czy często korzystasz ze sprzętów zakupionych w sklepie?
8. Czy potrzebne rzeczy można pozyskać z natury? Zrobić samemu?
9. Pożywienie: Czy przed wyprawą zaopatrzasz się w pożywienie ze sklepu, czy przygotowujesz coś sam ? Być może pozyskujesz pożywienie z natury ( rośliny, grzyby, ryby )