Mammut Rostfrei

zanim spytasz co na początek wpisz w google: mora lub frosts ;-)

Moderatorzy: Morg, GawroN, thrackan, Abscessus Perianalis, Valdi, Dąb, puchalsw

Bukaj
Posty: 66
Rejestracja: 13 kwie 2009, 18:02
Lokalizacja: Siedlce
Gadu Gadu: 3183441
Płeć:

Mammut Rostfrei

Post autor: Bukaj »

Nie znam się na nożach, ani na markach noży... Ktoś coś wie na temat tego noża(mammut rostfrei)? Nie wiem jaki to model. Wiem, że został sprowadzony z za granicy (podobno kupił ten nóż brat kolegi, który był w Legii Cudzoziemskiej. Po skończonej służbie ponoć dla całej rodzinki kupił różne prezenty... Dla brata właśnie ten nóż). Ile jest wart ten nóż? do czego się nada? Wymiary noża: Całkowita długość - ok.26,5 cm. Długość ostrza 15cm. szerokość ostrza 4mm(od strony rękojeści, na długości 6,5cm. Pozostałe 8,5cm jest zwężone do prawie 2mm -tak jakby przygotowane do opcji ostrzenia). Nóż jest dość ciężki i masywny. Nóż jest wykonany z jednego kawałka metalu (tzn przez całą długość noża przebiega jeden kawałek metalu). Okładziny drewniane. Pochwa skórzana, czarna.

A oto zdjęcia:
Obrazek
Awatar użytkownika
Gryf
Posty: 1091
Rejestracja: 19 wrz 2007, 07:53
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Gryf »

Przejeddź ostrze papierem ściernym - 1500. Ostrze jest silnie porysowane.
Bukaj
Posty: 66
Rejestracja: 13 kwie 2009, 18:02
Lokalizacja: Siedlce
Gadu Gadu: 3183441
Płeć:

Post autor: Bukaj »

Dodatkowe zdjęcia:
Obrazek
Obrazek


To fakt ostrze jest zaniedbane...

Jaki pożytek może być z tego noża? Wytrzymały jest? Ile dalibyście za taki nóż?
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2009, 14:11 przez Bukaj, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
w0jna
Posty: 689
Rejestracja: 26 sie 2007, 20:51
Lokalizacja: Inąd.
Płeć:

Post autor: w0jna »

Na moje to będzie działać. Miałem kiedyś scyzoryk mamuta i ciął dopóki go nie zgubiłem.
Są takie rzeczy na niebie i ziemi, o których się jezuitom nie śniło, mój panie.
Awatar użytkownika
przeszczep
Posty: 364
Rejestracja: 10 lut 2009, 14:57