Zioła- zastosowanie, pozyskiwanie i...?

mniam, mniam...

Moderatorzy: Morg, GawroN, thrackan, Abscessus Perianalis, Valdi, Dąb, puchalsw

Awatar użytkownika
kapa
Posty: 41
Rejestracja: 09 lis 2010, 19:42
Lokalizacja: Lębork
Gadu Gadu: 26133623
Tytuł użytkownika: Półtora komandosa
Płeć:
Kontakt:

Zioła- zastosowanie, pozyskiwanie i...?

Post autor: kapa »

Postanowiłem założyć ten temat, bo na forum nie był to jakoś szczególnie poruszany temat (chyba że coś przeoczyłem). Ostatnio zacząłem się tym tematem dosyć mocno interesować i nawet udało mi się znaleźć mojego mistrza w tej dziedzinie (dziadek mojego kumpla, zna się jak mało kto). Problem z nim taki, że ma problemy z pamięcią i nieraz niektóre rzeczy mu się mylą. Chciałbym abyście podzielili się ze mną swoją wiedzą i doświadczeniem w tej dziedzinie. Mam trochę materiałów i wiedzy 8-) ale nie mam (jeszcze) doświadczenia. Liczę na waszą pomoc!
Wszyscy wiedzieli że tego nie da się zrobić. Aż przyszedł jeden który nie wiedział że się nie da....i to zrobił.
Odwiedź mojego bloga http://kapalebork.blogspot.com
Ciek
Posty: 722
Rejestracja: 25 paź 2009, 10:06
Lokalizacja: z kanapy przed TV
Tytuł użytkownika: awski
Płeć:

Post autor: Ciek »

A konkretnie?
Awatar użytkownika
kapa
Posty: 41
Rejestracja: 09 lis 2010, 19:42
Lokalizacja: Lębork
Gadu Gadu: 26133623
Tytuł użytkownika: Półtora komandosa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kapa »

Konkretnie chodzi mi o to w jakim stopniu i z jaką częstotliwością wykorzystujecie zioła. Sądzę że niektórzy forumowicze nigdy nie mieli w rękach dzikiej mięty czy tymianku, bo podstawą survivalu jest dla nich płachta z lidla, kanapki i herbata w termosie (ewentualnie ćwiartka wódki :shock: to też jest na forum!!!).

Czy przyrządzacie wywary, dodajecie zioła do jakichś potraw, stosujecie leczniczo, itp?

@Michal N niezupełnie o to mi chodziło, a jak nie masz nic konkretnego do powiedzenia to proszę Cię nie zaśmiecaj serwera zbędnymi kilobajtami :-?