www.reconnet.pl Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Warszawskie spotkanie
Autor Wiadomość
Rzez 
F&L


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 670
Skąd: Mölndal
Wysłany: 2010-08-05, 18:33   

Pasi 19:30 Novotel w Centrum. W razie W będę dzwonił ;)
_________________
,,I don't know what's wrong with me, but I love this shit.''
 
 
     
Mr.Sloth 
leń leśny

Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 160
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-05, 20:28   

Pozbawiasz mnie pan mnie wątpliwej przyjemności jechania przez pół miasta do tego 718 UHH.
Do zobaczenia pod Novotelem :)
 
     
przeszczep 
zagorzały turysta


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 377
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-08-05, 20:49   

no i gites :) Jesteśmy więc ustawieni :D Ja zostanę tylko do soboty bo mam dużo roboty w warsztacie ;)

[ Dodano: 2010-08-05, 21:08 ]
Pany, Duupa blada... Właśnie mi żona przypomniała że jutro idę na kawalerski przyjaciela...
Kompletnie o tym zapomniałem...
Bardzo was przepraszam, ale niestety nie mogę się pojawić...
Ale ze mnie...
 
 
     
Michal N 
Metyl Podgrzybek


Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 1259
Skąd: Warszawa-Mokotów
Wysłany: 2010-08-05, 21:36   

Właśnie się dowiedziałem, że również mnie nie będzie. Cholernie żałuję, że tak wyszło, bo byłem napalony na to miejsce. Eh...
_________________
 
 
     
puchalsw 
Skandynawski Oprawca


Pomógł: 20 razy
Wiek: 46
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 1826
Skąd: Zielona Białołęka
Wysłany: 2010-08-05, 23:27   

Kurcze Panowie! To jak jest! Może w przyszły tydzień nocka w P. Słupeckiej? Hamak muszę wreszcie wypróbować :-)
_________________
F..k it, I'll Do It Myself!
 
     
Mr.Sloth 
leń leśny

Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 160
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-06, 00:35   

No szkoda... :-/
 
     
przeszczep 
zagorzały turysta


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 377
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-08-06, 09:45   

przyszły łikend powinien być ok :) Muszę żony tylko spytać czy o czymś nie zapomniałem :P
 
 
     
puchalsw 
Skandynawski Oprawca


Pomógł: 20 razy
Wiek: 46
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 1826
Skąd: Zielona Białołęka
Wysłany: 2010-08-06, 10:08   

OK. Ja właśnie z mą żoną rozmawiałem. Przyszły tydzień OK. Ale trzymajmy się proszę opcji piątek->sobota. W sobotę musimy się pakować przed malowaniem domu, więc z soboty na niedzielę raczej nie dał bym rady.
Miejsce to samo? P. Słupecka?
Jeśli tak, to w niedzielę podczas spaceru postaram się znaleźć jakąś miejscówkę.
_________________
F..k it, I'll Do It Myself!
 
     
Michal N 
Metyl Podgrzybek


Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 1259
Skąd: Warszawa-Mokotów
Wysłany: 2010-08-06, 11:32   

Chłopaki, należy się Wam wyjaśnienie z mojej strony. Otóż zadzwoniła do mnie wczoraj ciocia z wiadomością, że do stolicy na weekend przyjeżdżają moje dawno nie widziane kuzynki, i poprosiła czy nie porobię za przewodnika. No i się zgodziłem.
Przyszły tydzień jak najbardziej. Tym razem nie dam ciała :-)
_________________
 
 
     
puchalsw 
Skandynawski Oprawca


Pomógł: 20 razy
Wiek: 46
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 1826
Skąd: Zielona Białołęka
Wysłany: 2010-08-06, 11:36   

Michal N, Z moje strony luz. Wszyscy mamy rodziny, i obowiązki. A Nasz Kraj to nie Dziki Zachód, i tak sobie z dnia na dzień pójść w głusze się nie da.
Ja trzymam rezerwacje na przyszły weekend, nocka z piątku na sobotę.
Pozdrawiam
_________________
F..k it, I'll Do It Myself!
 
     
przeszczep 
zagorzały turysta


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 377
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-08-07, 13:46   

W przyszły łikend pasuje mi piątek-sobota :) W sobotę muszę wrócić bo na wesele muszę iść ;)
 
 
     
puchalsw 
Skandynawski Oprawca


Pomógł: 20 razy
Wiek: 46
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 1826
Skąd: Zielona Białołęka
Wysłany: 2010-08-07, 17:57   

Ależ się działo w zeszły wieczór. U sąsiada to dwa drzewa złamało w ogrodzie.
Trochę by nas sponiewierało, choć to w lesie słabiej wieje, niż w odsłoniętym terenie.
OK. Jutro z rana spacer robię do P. Słupeckiej. Wstępnie suchego miejsca poszukam.

Aktualizuję listę:
Przeszczep
Puchalsw
_________________
F..k it, I'll Do It Myself!
 
     
Michal N 
Metyl Podgrzybek


Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 1259
Skąd: Warszawa-Mokotów
Wysłany: 2010-08-08, 10:58   

Aktualizuję listę:
Przeszczep
Puchalsw
Michal N
_________________
 
 
     
puchalsw 
Skandynawski Oprawca


Pomógł: 20 razy
Wiek: 46
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 1826
Skąd: Zielona Białołęka
Wysłany: 2010-08-08, 19:27   

Dziś wpadliśmy z synkiem na krótki spacer po P.S. Odwiedziliśmy bobrowisko, i w pobliżu widziałem fajne miejsce na ewentualny obóz. Znajduje się jakieś 30 min spaceru od Rancho Bena
Znajduje się w niecce, między pagórkami, więc jest sucho. Zagłębienie spowoduje że nie będzie widać ognia. Problem jednak w tym że jest to dość blisko od drogi. Jeśli będziemy palić mokrym drewnem, dym może być problemem.
Proponuję, żebyśmy na miejscu ocenili, czy wybieramy to miejsce. Jeśli nie, zawsze możemy przeciąć drogę i pość bardziej na wschód.
_________________
F..k it, I'll Do It Myself!
 
     
nieludzki 
Marcin


Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 96
Skąd: Warszawa / Bemowo
Wysłany: 2010-08-08, 23:16   

A i ja się zastanawiam, tylko bym wolał by nie było mokro. Namiotu na 2 os. nie chcę nosić a jedynie pod czy mam spać to jakaś gumowa parka z Bundeswehry, dmuchana karimatka :) i puchowy śpiworek 0,8 kg.
 
     
puchalsw 
Skandynawski Oprawca


Pomógł: 20 razy
Wiek: 46
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 1826
Skąd: Zielona Białołęka
Wysłany: 2010-08-08, 23:23   

nieludzki napisał/a:
tylko bym wolał by nie było mokro

Spoko! tam są suche miejsca, i to sporo. Teren jest bardzo zróżnicowany. Płaskie połacie lasu, podmokłe tereny i błotniste niecki, ale też suche pagórki i wzniesienia.
Wyżyjemy. Zresztą mnie nie zaleje. ja będę spał w hamaku :lol:

[ Dodano: 2010-08-09, 13:12 ]
OK. Jak dobrze pójdzie, to Żona podjedzie po mnie pod Rancho Bena w sobotę rano (ok 09:00 - 10:00). Więc razem ze mną pięciu chłopa (trzech w kabinie, dwóch w bagażniku :mrgreen: ) do cywilizacji będzie mogło podjechać. Autobus 527, lub inne z przystanku L. Berensona/Głębocka.
_________________
F..k it, I'll Do It Myself!
 
     
Grzymek 
Na pohybel


Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 242
Skąd: Warszawa-Rembertów
Wysłany: 2010-08-09, 16:13   

Jeśli nie będzie szykował się za długi spacer to też się pisze.
Po 3 miesiącach leżenia przetestuję kolano i zobacze jak wygląda las na żywo.
_________________
"Lecą z mej gęby kumullusów kłęby..."
 
 
     
puchalsw 
Skandynawski Oprawca


Pomógł: 20 razy
Wiek: 46
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 1826
Skąd: Zielona Białołęka
Wysłany: 2010-08-09, 16:46   

Spokojnie Grzymek. Myślę że najdłużej zajmie nam 1h poszukiwanie miejsca na obóz ... zakładając że startujemy z Rancho Bena.
Sam mam spore problemy ze ścięgnami Achillesa (bieganie bez rozgrzewki) i muszę się oszczędzać.
Jak by co to Ci kij wystrugamy, albo chłopaki przećwiczą budowę noszy w warunkach polowych :lol:
_________________
F..k it, I'll Do It Myself!
 
     
Grzymek 
Na pohybel


Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 242
Skąd: Warszawa-Rembertów
Wysłany: 2010-08-09, 17:24   

W takim wypadku będę. Pasują mi wszystkie terminy poza sobotą 21.08.
_________________
"Lecą z mej gęby kumullusów kłęby..."
 
 
     
Michal N 
Metyl Podgrzybek


Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 1259
Skąd: Warszawa-Mokotów
Wysłany: 2010-08-10, 11:06   

nieludzki napisał/a:
tylko bym wolał by nie było mokro

Spoko wodza, nie zapowiadają deszczu ani teraz, ani podczas wypadu.
Prawdopodobnie będzie jeszcze mój kumpel, stemp. W sumie to już nasz kumpel, bo się zarejestrował na forum ;-)
 
 
     
puchalsw 
Skandynawski Oprawca


Pomógł: 20 razy
Wiek: 46
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 1826
Skąd: Zielona Białołęka
Wysłany: 2010-08-10, 11:21   

Michal N napisał/a:
tylko bym wolał by nie było mokro

Kurde chłopaki! No co się dzieje! Normalnie obciach! Dodam że pizza nie dojeżdża, a w zasięgu nie ma EDGE, tylko zwykły GPRS więc films_online_pl nie zagrają :D
_________________
F..k it, I'll Do It Myself!
 
     
Michal N 
Metyl Podgrzybek


Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 1259
Skąd: Warszawa-Mokotów
Wysłany: 2010-08-10, 11:27   

Nie będzie filmów? :-/
Będę jechał z kumplem furą więc na trasie Ursynów/Dolna/Wisłostrada/Modlińska/Płochocińska możemy kogoś zabrać
 
 
     
slaq 
Prezes


Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Wrz 2007
Posty: 712
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-10, 13:40   

Deszcz będzie Michale :mrgreen:
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=iMyo8I8AKmY
 
 
     
Michal N 
Metyl Podgrzybek


Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 1259
Skąd: Warszawa-Mokotów
Wysłany: 2010-08-10, 13:47   

Fajnie jak był by taki jak w zeszły piątek/sobotę :mrgreen: Odrobina przygody/przyrody gwarantem nie zapomnianych wrażeń ;-)
_________________
 
 
     
przeszczep 
zagorzały turysta


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 377
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-08-10, 15:35   

Hry hry :) Dawno w sumie na bagnach nie byłem żadnych :D Deszcz mi odpowiada :) Chyba jakiś kaprawy hamaczek tyż wezmę :)
Jeżeli nie chcecie auta brać to ja mam 4 miejsca wolne ;) Ja muszę się autem zabrać co by móc wrócić na wezwanie jakby co...
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 9