www.reconnet.pl Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Tanto
2009-11-17, 22:51
Buty BW - model 2000 vs model 2005 haix
Autor Wiadomość
Morg 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 469
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2012-12-22, 10:23   

SmileOn napisał/a:
To już HAIX czy jeszcze nie?

http://allegro.pl/buty-wo...2890354991.html


Haix to niemiecka firma, a tam pisze, że "produkt polskiej firmy demar".
_________________
BUK! HONOR! DZICZYZNA!
 
 
     
SmileOn 
the violinist


Pomógł: 6 razy
Wiek: 33
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 806
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2012-12-22, 11:14   

Morg napisał/a:
SmileOn napisał/a:
To już HAIX czy jeszcze nie?

http://allegro.pl/buty-wo...2890354991.html


Haix to niemiecka firma, a tam pisze, że "produkt polskiej firmy demar".


Nie jestem idiotą, widzę że pisze Demar - chodzi mi o bardzo duże podobieństwo.
Czy buty produkowane dla armi BW nie są na jakimś patencie czy coś w tym stylu?
_________________
SmileOn
"O to chodzi jedynie,
By naprzód wciąż iść śmiało,
Bo zawsze się dochodzi
Gdzie indziej, niż się chciało."
 
     
Morg 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 469
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2012-12-22, 19:21   

Cytat:
Nie jestem idiotą, widzę że pisze Demar - chodzi mi o bardzo duże podobieństwo.

Tak sformułowałeś swoje pytanie, że ciężko było odebrać to inaczej.

Cytat:
Czy buty produkowane dla armi BW nie są na jakimś patencie czy coś w tym stylu?

Nie, możesz też kupić buty BW robione przez mil-tec'a.
_________________
BUK! HONOR! DZICZYZNA!
 
 
     
Wojan 

Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 9
Skąd: okolice Raciborza
Wysłany: 2013-02-23, 14:28   

Naczytałem się tyle o BW 2005 ,że również zapragnąłem je ponosić :) Niestety choć
"nówki" to po ich założeniu okazało się ,że w jednym bucie szew języka układa się pomiędzy sznurówkami buta :-? Po prostu język był niesymetrycznie wszyty w but .
Kupiłem na alledrogo u sprawdzonego sprzedawcy i czekam na wymianę.
Czy słyszeliście aby były podobne problemy z tymi butami ?
 
     
Tresor


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 715
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2013-02-24, 09:21   

Kupiles drugi gatunek..czyli z wadami fabrycznymi.BW takich butow nie przyjmuje wiec trafiaja do sprzedawcow :) .Zapewnie sprzedawca wysle Ci nastepne z wada,ktorej nie wyczujesz
 
     
Wojan 

Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 9
Skąd: okolice Raciborza
Wysłany: 2013-02-24, 10:36   

Rzeczywiście też zaraz pomyślałem o drugim gatunku... Jednak w opisie przedmiotu nie było o tym mowy. Z reklamacją nie miałem najmniejszych problemów. Za 2-3 dni powinienem je mieć. Buty jeżeli nawet będą miały wadę, której nie zauważę lub nie będzie
przeszkadzać na pewno zostawię :-D . W porównaniu ze "skoczkami" jakie używam od wielu lat to jest "niebo a ziemia" ...
 
     
Tresor


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 715
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2013-02-24, 15:01   

Jesli kupiles od ludzi z armyworld na allegro maw13 to napewno masz 2gi gatunek.Wiadomo ze jest roznica i to wielka miedzy "skoczkami"
 
     
Wojan 

Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 9
Skąd: okolice Raciborza
Wysłany: 2013-02-24, 20:47   

Nie kupiłem od maw13. Oni już w opisie podają ,że sprzedają drugi gatunek. Dlatego jako "niepełnowartościowy - buty są pozbawione gwarancji" cytat z ich opisu.
Czekam na wymianę .... Wtedy się okaże czy wybrałem dobrego sprzedawcę...

[ Dodano: 2013-03-01, 15:51 ]
Dzisiaj odebrałem :) Również w lewym bucie jest niesymetrycznie wszyty język, lecz obecnie to już niewielka różnica która mi nie przeszkadza. Po zasznurowaniu szew języka jest niewidoczny a na tym mi właśnie zależało. Cóż teraz je trzeba rozchodzić :-D
 
     
Mokry 

Wiek: 30
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 39
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-07-25, 18:06   

Pozwolę sobie odkopać :)
Link do mojej recki butów BW 2000:
http://outdooradventure.com.pl/?p=341

Tekst poparty długim i intensywnym użytkowaniem :) Być może pomoże komuś z Was w wyborze butów.

[ Dodano: 2013-07-30, 16:18 ]
Recka przeniesiona na adres: http://www.naswiezympowie...fel-modell.html
_________________
Zapraszam:

wiekdwudziesty.pl
naswiezympowietrzu.blogspot.com
 
     
tre33 
pseudonim Loretta

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 274
Skąd: południe
Wysłany: 2013-09-25, 13:35   

Mokry Witaj. Próbowałem jakiś czas temu zadać pytanie przez koment na stronce, ale go nie przyjęło;/

Mam trzy pytanka, a Ty całkiem fajnie napisałeś recenzję na stronce. Szukałem trochę po forach, ale niestety, jak to nasze polskie fora w necie- żaden nie wie, wszyscy mówią, a w ogóle to się sprzedali od pierwszej płyty:)

Czy w BW2000 jest wzmocnienie góry noska? Może się złamać?
Jak z odpornością na przetarcie skóry noska - kamienie, jeżyny? Szybko będzie trza malować?
Jak z amortyzacją pięty? Pisałeś o całej podeszwie, a sama pięta? To kółko na podeszwie ugina się jakoś? Czy jak typowy trep, capa podeszwa jeden beton?

Z góry dzięki i sorki za zawracanie głowy
 
     
Tresor


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 715
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2013-09-25, 17:38   

tre33 napisał/a:
Czy w BW2000 jest wzmocnienie góry noska? Może się złamać?


blachy nie ma,lecz masz 5 warstw skóry na nosku i na pięcie.Mi sie nie zdarzyło aby sie nosek załamał .

tre33 napisał/a:
Jak z odpornością na przetarcie skóry noska - kamienie, jeżyny? Szybko będzie trza malować?


Nie ma szans żeby jeżyny czy kamienie zrobiły krzywde noską.Jedynie silnie zmrożony śnieg po wielo kilometrowym marszu porysuje noski...Żadna krzywda to nie jest

Cytat:
Jak z amortyzacją pięty? Pisałeś o całej podeszwie, a sama pięta? To kółko na podeszwie ugina się jakoś? Czy jak typowy trep, capa podeszwa jeden beton?


Podeszwa jest 3 warstwowa.Srodkowa warstwa to pianka.Jakaś kosmiczna ktora palić sie nie chciała :) .Spoko amortyzuje cała stope.

Pare słów odemnie.Jeśli trafisz na orginały (nie wiem który to jest sort) ma gładka skóre NIE KARBOWANĄ. U mnie wytrzymały jak dobrze pamiętam 7 lat.Jedyny defekt który skłonił mnie do zmiany butów to wytarte podeszwy w rejonie pięt.Moim zdaniem były to najlepsze buty jakie miałem
 
     
Tanto 
Administrator


Pomógł: 9 razy
Wiek: 51
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1031
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-09-26, 22:49   

Tresor napisał/a:
Nie ma szans żeby jeżyny czy kamienie zrobiły krzywde noską.Jedynie silnie zmrożony śnieg po wielo kilometrowym marszu porysuje noski...Żadna krzywda to nie jest

No chyba że się trafi na 'błąd w sztuce' który będzie miał złą skórę na noskach. Ja tak mam i lewy jest mocno zmasakrowany, a prawy OK. Jak kupowałem to nie zwróciłem na to uwagi, dopiero z czasem wada dała o sobie znać.
_________________
"...wszystkie koty z pyszczkami, które wyglądają, jakby ktoś wkręcił je w imadło, a potem wielokrotnie walił młotkiem owiniętym skarpetą, są Prawdziwmi kotami."
 
 
     
Mokry 

Wiek: 30
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 39
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-10-01, 17:23   

tre33 napisał/a:

Sorry za późną odpowiedź. Wszystko tak jak pisał Tresor, z jednym ale- dla mnie podeszwa słabo amortyzowała i musiałem dokupić do tych butów wkładki, od tamtej pory jest ok :)
_________________
Zapraszam:

wiekdwudziesty.pl
naswiezympowietrzu.blogspot.com
 
     
tre33 
pseudonim Loretta

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 274
Skąd: południe
Wysłany: 2013-10-01, 18:00   

Dzięki chłopaki za wyczerpujące temat odpowiedzi!
Widzę, że to dość fajny złoty środek między trepami, a górskimi.
Czyżby lepsze niż polskie desanty :shock: żarcik 8-)

---
Wybaczcie, że nie mogę kliknąć POMÓGŁ :-/
 
     
Mokry 

Wiek: 30
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 39
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-10-01, 20:33   

Jeśli kupujesz zapytaj sprzedawcę czy to nie "drugi gatunek" albo "drugi sort", buty mogą wyglądać elegancko ale później wyjdą jakieś ukryte wady.
_________________
Zapraszam:

wiekdwudziesty.pl
naswiezympowietrzu.blogspot.com
 
     
tre33 
pseudonim Loretta

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 274
Skąd: południe
Wysłany: 2013-10-01, 21:02   

Na razie zbierałem info, aby komuś pomóc. Wciąż pozostaję przy desantach i junglach :lol:
 
     
Mokry 

Wiek: 30
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 39
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-10-01, 21:32   

Rozumiem, cieszę się jeśli pomogłem :)
_________________
Zapraszam:

wiekdwudziesty.pl
naswiezympowietrzu.blogspot.com
 
     
tre33 
pseudonim Loretta

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 274
Skąd: południe
Wysłany: 2013-10-02, 10:43   

A to się jeszcze spytam o pierdółki, jak nikt mnie nie wyrzuca i się nie złościcie-

Czy rozmiarówka BW jest zawsze taka sama? Jak się złapie wygodny but o danej szerokości i długości to już w każdym modelu jest taki sam (policyjne, 2000, 2005, itd)?

Ta pasta czarna bw to zwykła pasta, czy też jakiś epicki wynalazek lepszy niż nikwax? Gdzieś czytałem że jest super-hiper czapką niewidką, ale to nie każdemu niezbędne.
 
     
Mokry 

Wiek: 30
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 39
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-10-02, 12:41   

Miałem tylko BW 2000 więc nie wiem jak wygląda ich rozmiarówka względem BW 2005. BW2000 były robione przez różne firmy na zamówienie wojska, a BW 2005 robi tylko Haix więc być może są jakieś różnice. Ale z drugiej strony to wszystko powinno być standardowe, to przecież produkcja dla armii. Musiałby się wypowiedzieć ktoś kto miał oba.

Ja stosuje pastę kiwi z puszki raz na dwa lata, te buty są naprawdę bardzo "bezobsługowe". Skóra jest dobrze wypreparowana, nie trzeba się z nią szczególnie bawić.
_________________
Zapraszam:

wiekdwudziesty.pl
naswiezympowietrzu.blogspot.com
 
     
SchwArnold 

Wiek: 30
Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 4
Skąd: Nowogrodziec
Wysłany: 2013-10-02, 20:12   

Nosiłem BW2000 i saperki kompanii reprezentacyjnej BW, obydwie pary w tym samym rozmiarze i nie odczuwałem różnic.
 
     
Tresor


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 715
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2013-10-03, 16:10   

Romiarowka jest ta sama!!!

Mokry napisał/a:
BW 2005 robi tylko Haix więc być może są jakieś różnice


mylisz sie.Demar w Polsce robil Haixa.Pozniej przeniesli sie do Rumuni.Maja paru podwykonawcow.Tak to wyglada z Haixami.

SchwArnold napisał/a:
Nosiłem BW2000 i saperki kompanii reprezentacyjnej BW


Norma.W WP maja taka sama rozmiarowke co w BW.Opiera sie na dlugosci wkladki w milimetrach
 
     
tre33 
pseudonim Loretta

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 274
Skąd: południe
Wysłany: 2013-10-03, 19:27   

Tylko że w WP buty mają tylko długość a tu chyba także szerokość.

btw ta polska szerokość odpowiada pewnie xtra wąskim :)
 
     
Tresor


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 715
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2013-10-03, 20:46   

Przykladowy rozmiar BW 285 czyli sa idealne na osobe o stopie 285 mm.A teraz rozmiar WP 28.5 czyli to samo co w BW.Dlugosc stopy w milimetrach.W butach BW nie masz rozmiaru dlugosci i szerokosci. Takowy rozmiar masz w butach US Army
 
     
tre33 
pseudonim Loretta

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 274
Skąd: południe
Wysłany: 2013-10-03, 21:15   

Ooo, to tu mnie zaskoczyłeś. A byłem święcie przekonany ze BW też mają różne szerokości...

Natomiast kategorycznie się nie zgodzę że 285 BW w 100% odpowiada temu 28,5 WP. Na swoim przykładzie wiem, że to różnica rozmiaru. Właśnie przez to że WP są wąskie :)
 
     
Mokry 

Wiek: 30
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 39
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-10-03, 21:53   

Tresor napisał/a:

mylisz sie.Demar w Polsce robil Haixa.Pozniej przeniesli sie do Rumuni.Maja paru podwykonawcow.Tak to wyglada z Haixami.



Cóż, człowiek uczy się całe życie. Dobrze wiedzieć gdzie je robią :) Przynajmniej w Unii a nie w Chinach ;)
_________________
Zapraszam:

wiekdwudziesty.pl
naswiezympowietrzu.blogspot.com
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 11