Witam,
Dokonałem już drugiego zakupu w Arizzonie i drugi raz jestem bardzo zadowolony. Sklep prezentuje profesjonalne podejście do klienta, odpowiedzieli na szereg maili w naprawdę szybkim tempie(najczęściej poniżej 30min), przesyłka kurierska gdy zakup przekroczy 300zł gratis, paczka była u mnie na drugi dzień.
Zamówiłem u nich Wolverina 70 Monolitha + 2 boczne kieszenie. Fakt dość droga inwestycja ale moim zdaniem warta swej ceny. I do tego 5 lat gwarancji. Okazało się tylko że w jednej z bocznych kieszeni lamówka nie złapała na odcinku 1cm, co nijak nie wpływa na wartość użytkową kieszeni ale sklep zainteresował się tym i poprosił nawet o zdjęcia tejże lamówki. Plecak jest bardzo dobrze wykonany i przemyślany, nie chcę przytaczać tu jego specyfikacji bo to możecie przeczytać u producenta. Powiem tylko że naprawdę warto.
Polecam ten sklep i ich kolekcję Wolverinów z czystym sumieniem. Osobiście bardzo cieszy mnie fakt że Wolvki to produkt polski na naprawdę wysokim poziomie i w odpowiedniej co do oferowanej jakości cenie.
www.arizzon.com
Moderatorzy: Morg, GawroN, thrackan, Abscessus Perianalis, Valdi, Dąb, puchalsw
- Kopek
- Posty: 1059
- Rejestracja: 10 mar 2009, 11:00
- Lokalizacja: Z największej dziury
- Tytuł użytkownika: TRAMPek łikendowy
- Płeć:
Dołączam się do zadowolonych.
Poniedziałek przed południem - zamówienie,
Poniedziałek na wieczór - przelew na konto,
Wtorek - wysłanie przez sklep zamówionego towaru,
Środa - cała rodzina ma już dość słuchania o moim plecaku
Polecam sklep.
Poniedziałek przed południem - zamówienie,
Poniedziałek na wieczór - przelew na konto,
Wtorek - wysłanie przez sklep zamówionego towaru,
Środa - cała rodzina ma już dość słuchania o moim plecaku

Polecam sklep.
"Czasem- i mówię to zupełnie szczerze - żal mi, że nie wychowano mnie jak włóczęgi. Nie związanego z żadnym miejscem, obowiązkami i ludźmi.
www.kopsegrob.blogspot.com
www.kopsegrob.blogspot.com
- Doczu
- Posty: 1285
- Rejestracja: 25 mar 2009, 10:25
- Lokalizacja: Czeladź
- Tytuł użytkownika: Litewski Cham
- Płeć:
Ja z kolei oprócz peanów na temat (trochę już zapomnianego przez Brać forumową) sklepu, pragnę wyrazić swoje zdanie na temat serwisu, ponieważ jestem zdania że najlepiej można poznać sklep/producenta po tym jak działa w sytuacjach konfliktowych czy niecodziennych.
Plecak Wolverine 32L Prawie siedmioletni. Odpruł mi sie w jednym miejscu główny suwak. Napisałem do Grzegorza (makato) pytanko ile by taka usługa kosztowała, celem ustalenia czy opłaca sie plecak słać do Bydgoszczy, czy taniej wyjdzie dać do krawcowej na miejscu. Otrzymałem odpowiedź, że zostanie to wykonane za darmo, jedynie muszę pokryć koszty wysyłki. Nikt nie pytał, czy są gwarancje, dowody zakupu itp. Po tygodniu od wysyłki dostałem info że paka została wysłana i oprócz tego zostały dodatkowo przeszyte na nowo niektóre taśmy molle, bo dostrzeżono, ze niektóre by się niebawem poodpruwały. Na moje pytanie ile płacę za wysyłkę, otrzymałem odpowiedź, że nic nie muszę płacić.
Jak więc widać sa w PL firmy, które traktują klienta po europejsku czy nawet światowemu. Duży plus dla Arizzona za podejście. Miło jest wiedzieć, że po gwarancji człowiek nie zostaje na przysłowiowym lodzie. Sprzęty w sklepie może nie należą do najtańszych, ale serwis jest wzorowy.
Plecak Wolverine 32L Prawie siedmioletni. Odpruł mi sie w jednym miejscu główny suwak. Napisałem do Grzegorza (makato) pytanko ile by taka usługa kosztowała, celem ustalenia czy opłaca sie plecak słać do Bydgoszczy, czy taniej wyjdzie dać do krawcowej na miejscu. Otrzymałem odpowiedź, że zostanie to wykonane za darmo, jedynie muszę pokryć koszty wysyłki. Nikt nie pytał, czy są gwarancje, dowody zakupu itp. Po tygodniu od wysyłki dostałem info że paka została wysłana i oprócz tego zostały dodatkowo przeszyte na nowo niektóre taśmy molle, bo dostrzeżono, ze niektóre by się niebawem poodpruwały. Na moje pytanie ile płacę za wysyłkę, otrzymałem odpowiedź, że nic nie muszę płacić.
Jak więc widać sa w PL firmy, które traktują klienta po europejsku czy nawet światowemu. Duży plus dla Arizzona za podejście. Miło jest wiedzieć, że po gwarancji człowiek nie zostaje na przysłowiowym lodzie. Sprzęty w sklepie może nie należą do najtańszych, ale serwis jest wzorowy.
- Doczu
- Posty: 1285
- Rejestracja: 25 mar 2009, 10:25
- Lokalizacja: Czeladź
- Tytuł użytkownika: Litewski Cham
- Płeć:
Hmmm... nie wiem na jakiej podstawie ferujesz takie wyroki, bo od czasu mojego wpisu nie widziałem tu żadnego nowego posta.maly pisze:No widzę że tylko pochlebne opinie mogą pozostać na forum... Opis moich przejść z ARIZZONEM zostały profilaktycznie usunięte... Szkoda bo myślałem że jest to forum do wymiany spostrzeżeń i opinii...
Nie sądze by komukolwiek z Administracji zależało na wybielaniu jakiejkolwiek firmy, bo wiele z tych osób znam osobiście.
Spróbuj może jeszcze raz umieścić swoją opinię.
- Tanto
- Administrator
- Posty: 1096
- Rejestracja: 26 sie 2007, 19:17
- Lokalizacja: Szczecin
- Gadu Gadu: 1743064
- Płeć:
Krytyczne uwagi na temat sprzedawców nie są usuwane o ile nie są to wpisy ewidentnie mijające się z prawdą lub wulgarne (ale nie przypominam sobie takiego przypadku). Kiedy przesyłałeś ten opis? Na pewno do tego tematu?
Nie chodzi przypadkiem o ten? viewtopic.php?p=123451
Nie chodzi przypadkiem o ten? viewtopic.php?p=123451
"...wszystkie koty z pyszczkami, które wyglądają, jakby ktoś wkręcił je w imadło, a potem wielokrotnie walił młotkiem owiniętym skarpetą, są Prawdziwmi kotami."