nasze wehikuły
Moderatorzy: Morg, GawroN, thrackan, Abscessus Perianalis, Valdi, Dąb, puchalsw
- Prowler
- Posty: 782
- Rejestracja: 28 wrz 2009, 18:38
- Lokalizacja: Białystok
- Tytuł użytkownika: motórzysta
- Płeć:
Jakos przegapilem ta fote. A gdzie ten obiecany wykres ?
Podobno grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą
"boga nie ma jest motór"
kanał yt https://www.youtube.com/user/83Prowler/ ... shelf_id=0
"boga nie ma jest motór"
kanał yt https://www.youtube.com/user/83Prowler/ ... shelf_id=0
- Młody
- Posty: 898
- Rejestracja: 01 sty 2009, 19:19
- Lokalizacja: Tychy
- Gadu Gadu: 9281692
- Płeć:
- Kontakt:
Morg, No weź ! Nie wstydź się strzały
Operator sprzętu też jest ważny.

Forum to nie agencja towarzyska-NIE DOGODZIMY KAŻDEMU !
Życie należy przeżyć tak, aby gołębie przelatujące nad Twoim grobem zesrały się z wrażenia.
https://www.fasttrans.com.pl/
Życie należy przeżyć tak, aby gołębie przelatujące nad Twoim grobem zesrały się z wrażenia.
https://www.fasttrans.com.pl/
- Prowler
- Posty: 782
- Rejestracja: 28 wrz 2009, 18:38
- Lokalizacja: Białystok
- Tytuł użytkownika: motórzysta
- Płeć:
szybkie motocykl/samochody poznaje sie na prostych szybkich motocyklistów/kierowców poznaje się na zakrętach
Tresor, szczególnie interesuje mnie to gdzie się wykres łamie i przy jakich obrotach najlepiej ciągnie. I czy równy wykres czy poszarpany jak dziewczyna na zabawie
edit. zapomniałem dodać: japońce górą icon_twisted

Tresor, szczególnie interesuje mnie to gdzie się wykres łamie i przy jakich obrotach najlepiej ciągnie. I czy równy wykres czy poszarpany jak dziewczyna na zabawie
edit. zapomniałem dodać: japońce górą icon_twisted
Podobno grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą
"boga nie ma jest motór"
kanał yt https://www.youtube.com/user/83Prowler/ ... shelf_id=0
"boga nie ma jest motór"
kanał yt https://www.youtube.com/user/83Prowler/ ... shelf_id=0
Nie jezdze na 98 bo w Polsce nie ma takowej
.Wszystko jest kombinowane.Ludzie kupuja 98 a faktycznie leja 95
.Raz zalalem z shella racing niby 100 oktanow.Nic to nie dalo.A lalem na pusty bak.Spalanie w miescie normalna jazda 10 litrow.Trasa jazda normalna 10 l.Jazda agresywna do 17 litrow potrafi
.Na autostradzie Krakow Wroclaw spalanie srednie wyszlo 13.8.Predkosci wariackie....



Motocykle tak mnie wchłonęły, że rzadko tu zaglądam. Ale się pochwalę i ja:
Moja już była (to mój powrót do motocykli po ponad 10-ciu latach przerwy, wcześniej był komarek, wsk175 i jawa ts350sport)
Yamaha xt660z-zdjęcia z Rumunii 2011



Jeździłem nią 2 lata i zamieniłem na KTM LC4 640 Adventure
Zdjęcia z Albanii 2012:



i z Polski:


nim też jeździłem 2 lata, a we wrześniu tego roku zamieniłem na KTM LC8 950 Adventure, by podróżować wraz z moją życiową partnerką:

Moja już była (to mój powrót do motocykli po ponad 10-ciu latach przerwy, wcześniej był komarek, wsk175 i jawa ts350sport)
Yamaha xt660z-zdjęcia z Rumunii 2011



Jeździłem nią 2 lata i zamieniłem na KTM LC4 640 Adventure
Zdjęcia z Albanii 2012:



i z Polski:


nim też jeździłem 2 lata, a we wrześniu tego roku zamieniłem na KTM LC8 950 Adventure, by podróżować wraz z moją życiową partnerką:

- Prowler
- Posty: 782
- Rejestracja: 28 wrz 2009, 18:38
- Lokalizacja: Białystok
- Tytuł użytkownika: motórzysta
- Płeć:
co do ktm-a marzył mi się Adventure 640 (no dobra dalej mi się marzy
). Ale po paru rozmowach z doświadczonym mechanikiem i jednocześnie miłośnikiem ktm-ów i usłyszeniu opinii mniej więcej takiej: "Wiesz masz honde, odpalasz, wsiadasz ,jedziesz ,wracasz umyjesz lub nie następnego dnia odpalasz jedziesz. Przy 640 zapomni o takim użytkowaniu tam jest: dokręcasz , sprawdzasz, jedziesz, wracasz dokręcasz itd. Do tego dość krótkie międzyserwisy". Ponoć winę za to ponosi jednostka napędowa żywcem wyjęta z maszyny wyczynowej i deko złagodzona, niemiłosiernie wibruje i stąd problemy z rozkręcaniem się wszystkiego. No i z racji tego ,że jednostka jest "prawie" wyczynowa jej żywotność nie jest zbyt wielka. Opinie te potwierdziły się w różnych źródłach. A taki byłem napalony na ten sprzęt
ps. no dobra nadal jestem icon_twisted (bo moto to się rozumem nie kupuje
)


ps. no dobra nadal jestem icon_twisted (bo moto to się rozumem nie kupuje

Podobno grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą
"boga nie ma jest motór"
kanał yt https://www.youtube.com/user/83Prowler/ ... shelf_id=0
"boga nie ma jest motór"
kanał yt https://www.youtube.com/user/83Prowler/ ... shelf_id=0
Silnik LC4 prawidłowo serwisowany wytrzymuje bez remontu głównego ok. 100tyś. km. Wibracje....są. Jak w każdym jednocylindrowcu. Opinia wibratora o ktm wzięła się z poprzednich modeli, które rzeczywiście wzięte żywcem z rajdów nie posiadały balansera w głowicy. Mój kolega, który lata ze mna na moto, twierdzi, że jego DR BIG dużo mocniej wibruje. A ostatnio w na off-owej imprezie nie rozkręcił się mój kat, ino niezawodna xtz-ta (choć prawdę mówiąc, ja wszystko dokręcam z użyciem locktite).
Serwis: co 5tyś km kontrola zaworów i wymiana oleju wraz z filtrami (są 2-koszt ok. 50zł za oba + 2L oleju na wymianę). Zawory na śrubach, więc płytek nie kupujesz, głowicy nie zdejmujesz (są małe pokrywy, pod którymi wszystko dostepne). Po kilku kontrolach bez konieczności regulacji zaglądałem tam co 10-15tyś km.
Co ok. 30kkm warto wymienić łożyska wałków rozrządu i pompy wody- koszt ok.100zł
Po 70tyś km warto wymienić tłok.
Zawias, wiadomo, co rok lub dwa wymiana uszczelniaczy i oleju, ale to w każdym motocyklu tak jest w zależności od użytkowania.
Nadmieniam, że te wszystkie czynności dotyczą motocykla jednocylindrowego, porównajcie teraz koszta utrzymania z innymi jednocylindrowcami, bo wiem-trampek ma wymiany co 12tyś, ale ile oleju tam wam wchodzi?
Ja głupi słuchałem opinii na forach o tych wybuchających KTMach i kupiłem Yamahe. Nową! Na wyjeździe do Rumuni wzięła mi 1L oleju (trasa ok3,5tyś km), zaczęła się zacinać stacyjka (czasem 10min walczyłem by odpalić moto) i korek wlewu paliwa (stacyjkę i korek sprawdzałem dwoma kluczami, bo zawsze wożę zapasowy), pękły bez żadnej gleby oryginalne gmole (ponoć od wibracji silnika)
10-cio letni KTM na wyprawie do Albanii wziął 200ml oleju (trasa 4,5tyś km), przy czym jechałem z pocącym się simeringiem kopniaka (przed wyprawą zamówiłem nowy, ale przyszedł od innego modelu i jechałem świadom częstszej kontroli oleju), i podczas powrotu
[ Dodano: 2013-11-28, 21:39 ]
zapociła mi się uszczelka dekla silnika (mechanik twierdzi, że to wina utopienia moto w biebrzy miesiąc wcześniej) i też troszkę oleju ubywało. Na koniec w Polsce padł mi akumulator, ale odpaliłem z kopniaka i szczęśliwie do domu wróciłem.
Wielu moich znajomych jeździ KTM-ami i większość bardzo dobrze o nich mówi. Tylko moi znajomi maja pojęcie o prawidłowym serwisie, który jest lekko inny niż w japonii- na inne rzeczy trzeba uwagę zwracać.
Zalogowałem się na forum miłosników LC4 i mnie zgroza wzięła, jak ludzie naprawiają te moto. I kupując potem od takiego domorosłego mechanika sprzęt po generalnym remoncie, który nagle ni z tego czy owego wybuchnie (koleś na w/w forum po złożeniu silnika pytał o momenty dokręcenia śrub, a na pytanie o dystansowanie wału jak zrobił w domowych warunkach zrobił żabie oczy i zapytał co to i po co?) ludzie powielają opinie o awaryjności danej marki... Widziałem potem tego typa ogłoszenie na allegro: "sprzęt po kapitalnym remoncie, z pewnych rąk, bezwypadkowy, zadbany itd...itp..."
Serwis: co 5tyś km kontrola zaworów i wymiana oleju wraz z filtrami (są 2-koszt ok. 50zł za oba + 2L oleju na wymianę). Zawory na śrubach, więc płytek nie kupujesz, głowicy nie zdejmujesz (są małe pokrywy, pod którymi wszystko dostepne). Po kilku kontrolach bez konieczności regulacji zaglądałem tam co 10-15tyś km.
Co ok. 30kkm warto wymienić łożyska wałków rozrządu i pompy wody- koszt ok.100zł
Po 70tyś km warto wymienić tłok.
Zawias, wiadomo, co rok lub dwa wymiana uszczelniaczy i oleju, ale to w każdym motocyklu tak jest w zależności od użytkowania.
Nadmieniam, że te wszystkie czynności dotyczą motocykla jednocylindrowego, porównajcie teraz koszta utrzymania z innymi jednocylindrowcami, bo wiem-trampek ma wymiany co 12tyś, ale ile oleju tam wam wchodzi?
Ja głupi słuchałem opinii na forach o tych wybuchających KTMach i kupiłem Yamahe. Nową! Na wyjeździe do Rumuni wzięła mi 1L oleju (trasa ok3,5tyś km), zaczęła się zacinać stacyjka (czasem 10min walczyłem by odpalić moto) i korek wlewu paliwa (stacyjkę i korek sprawdzałem dwoma kluczami, bo zawsze wożę zapasowy), pękły bez żadnej gleby oryginalne gmole (ponoć od wibracji silnika)
10-cio letni KTM na wyprawie do Albanii wziął 200ml oleju (trasa 4,5tyś km), przy czym jechałem z pocącym się simeringiem kopniaka (przed wyprawą zamówiłem nowy, ale przyszedł od innego modelu i jechałem świadom częstszej kontroli oleju), i podczas powrotu
[ Dodano: 2013-11-28, 21:39 ]
zapociła mi się uszczelka dekla silnika (mechanik twierdzi, że to wina utopienia moto w biebrzy miesiąc wcześniej) i też troszkę oleju ubywało. Na koniec w Polsce padł mi akumulator, ale odpaliłem z kopniaka i szczęśliwie do domu wróciłem.
Wielu moich znajomych jeździ KTM-ami i większość bardzo dobrze o nich mówi. Tylko moi znajomi maja pojęcie o prawidłowym serwisie, który jest lekko inny niż w japonii- na inne rzeczy trzeba uwagę zwracać.
Zalogowałem się na forum miłosników LC4 i mnie zgroza wzięła, jak ludzie naprawiają te moto. I kupując potem od takiego domorosłego mechanika sprzęt po generalnym remoncie, który nagle ni z tego czy owego wybuchnie (koleś na w/w forum po złożeniu silnika pytał o momenty dokręcenia śrub, a na pytanie o dystansowanie wału jak zrobił w domowych warunkach zrobił żabie oczy i zapytał co to i po co?) ludzie powielają opinie o awaryjności danej marki... Widziałem potem tego typa ogłoszenie na allegro: "sprzęt po kapitalnym remoncie, z pewnych rąk, bezwypadkowy, zadbany itd...itp..."
- Prowler
- Posty: 782
- Rejestracja: 28 wrz 2009, 18:38
- Lokalizacja: Białystok
- Tytuł użytkownika: motórzysta
- Płeć:
100 tys km jednocylindrowiec ? Oj przesadziłeś chyba deko. A no 640 to typowa solówka. Z gorszą połówką już w świat nie pojedziesz
ps. i żebyś mnie źle nie odebrał (że niby coś mam do tej marki czy modelu) bo i tak wcześniej czy później będę miał ktm-a

ps. i żebyś mnie źle nie odebrał (że niby coś mam do tej marki czy modelu) bo i tak wcześniej czy później będę miał ktm-a

Podobno grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą
"boga nie ma jest motór"
kanał yt https://www.youtube.com/user/83Prowler/ ... shelf_id=0
"boga nie ma jest motór"
kanał yt https://www.youtube.com/user/83Prowler/ ... shelf_id=0
To topienie maszyn miesiąc przed wyjazdem do Albanii. Na filmie ja Katem przeszedłem, utopiła się teresa, ale na powrocie i mój zassał wodę do silnika. Płukanie silników w jakieś wiosce gdzie wynajęliśmy pokoje i rano dalej w trasę:



[ Dodano: 2013-11-28, 22:15 ]
http://eichsfeld.thueringer-allgemeine. ... 1674229715
gdzieś mam jeszcze kilka linków, ale nie pmiętam gdzie do podobnych przebiegów tylko podczas podróży... Bo o tym limicie ok. 100kkm mówi mi mój przywatny mechanik, pracujący na codzień w jednym z ASO KTM w PL, a po godzinach dłubiąc mój i kolegów sprzęt..
A tu z naszego podwórka, z forum lc4 kolega Żółw pojechał sam do Kirgstanu-16,6kkmi na lc4 adv:
"Podsumowanie nie wiem czy będzie pisane:) 10 kapci, 2 zerwane linki sprzęgła, poza tym NIC! [...] ale to jest twardy sprzęt ;evil;"
http://lc4.pl/index.php?topic=439.0 -nie wiem czy bez zalogowania da się wejść
Pozdrawiam- nie ważne na czym, byle enduro i już jest przygoda!




[ Dodano: 2013-11-28, 22:15 ]
To fakt, dlatego zmieniłem na LC8 .Prowler pisze:100 tys km jednocylindrowiec ? Oj przesadziłeś chyba deko. A no 640 to typowa solówka. Z gorszą połówką już w świat nie pojedziesz![]()
http://eichsfeld.thueringer-allgemeine. ... 1674229715
gdzieś mam jeszcze kilka linków, ale nie pmiętam gdzie do podobnych przebiegów tylko podczas podróży... Bo o tym limicie ok. 100kkm mówi mi mój przywatny mechanik, pracujący na codzień w jednym z ASO KTM w PL, a po godzinach dłubiąc mój i kolegów sprzęt..
A tu z naszego podwórka, z forum lc4 kolega Żółw pojechał sam do Kirgstanu-16,6kkmi na lc4 adv:
"Podsumowanie nie wiem czy będzie pisane:) 10 kapci, 2 zerwane linki sprzęgła, poza tym NIC! [...] ale to jest twardy sprzęt ;evil;"
http://lc4.pl/index.php?topic=439.0 -nie wiem czy bez zalogowania da się wejść
Pozdrawiam- nie ważne na czym, byle enduro i już jest przygoda!
- Prowler
- Posty: 782
- Rejestracja: 28 wrz 2009, 18:38
- Lokalizacja: Białystok
- Tytuł użytkownika: motórzysta
- Płeć:
W trakcie "polowania" na żubry - piękna wiosna w grudniu

No i w końcu zima nie jest motoryzacyjną posuchą dla mnie. Czyli zdjęcia z cyklu małe zabawy dużych chłopców


jakoś te górki w realu na bardziej strome wyglądały.

No i w końcu zima nie jest motoryzacyjną posuchą dla mnie. Czyli zdjęcia z cyklu małe zabawy dużych chłopców

jakoś te górki w realu na bardziej strome wyglądały.
Podobno grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą
"boga nie ma jest motór"
kanał yt https://www.youtube.com/user/83Prowler/ ... shelf_id=0
"boga nie ma jest motór"
kanał yt https://www.youtube.com/user/83Prowler/ ... shelf_id=0
- Młody
- Posty: 898
- Rejestracja: 01 sty 2009, 19:19
- Lokalizacja: Tychy
- Gadu Gadu: 9281692
- Płeć:
- Kontakt:
To byl pracowity Łiiikend. Nucąc sobie wesoło piosenkę
Wydłubałem sobie zderzaczek z otworami pod szekle.


Wydłubałem sobie zderzaczek z otworami pod szekle.

Forum to nie agencja towarzyska-NIE DOGODZIMY KAŻDEMU !
Życie należy przeżyć tak, aby gołębie przelatujące nad Twoim grobem zesrały się z wrażenia.
https://www.fasttrans.com.pl/
Życie należy przeżyć tak, aby gołębie przelatujące nad Twoim grobem zesrały się z wrażenia.
https://www.fasttrans.com.pl/